Najčešće postavljena pitanja (FAQ)

Koje opcije dostave su dostupne?
Za sve kupnje iznad 99 € moguća je dostava na GLSpaketomat, osim za teretne artikle.
Kako će moja narudžba biti dostavljena?
Lampemesteren.hr sve proizvode šalje putem GLS-a. Možete odabrati dostavu na GLS paketomat ili izravno na svoju kućnu adresu. Dostava obično traje 1–3 radna dana. U mnogim slučajevima narudžba se šalje isti dan kad je zaprimljena.
Mogu li promijeniti adresu za dostavu?
Adresu za dostavu možete promijeniti samo ako paket još nije fakturiran. Zahtjev za promjenu pošaljite našem korisničkom servisu. Nakon što je paket fakturiran, promjena adrese više nije moguća.
Može li narudžba biti dostavljena na drugu adresu od adrese za plaćanje?
Da, to je moguće. Tijekom naplate unesite željenu adresu za dostavu – može se razlikovati od adrese za plaćanje.
Što mogu učiniti ako moj paket nije stigao?
Ako niste primili paket u roku od 10 radnih dana nakon potvrde otpreme, kontaktirajte naš korisnički servis. Provjerit ćemo status dostave i u nekim slučajevima možemo pratiti paket.
Pišite nam na info@lampemesteren.hr ili nas nazovite na +385 15 790 680.
Koliko traje dostava kod Lampenmeistera?
Standardna dostava traje 1–3 radna dana. Napominjemo da dostava dizajnerskih lampi može trajati do 3 tjedna.
Mogu li naručiti putem e-pošte ili faksa?
Ne, ne možete. Iz sigurnosnih razloga ne prihvaćamo narudžbe putem e-pošte ili faksa. Možete nazvati službu za korisnike na +385 15 790 680 kako biste dobili upute kroz web trgovinu i pomogli vam dodati artikle u košaricu, ali morate aktivno sudjelovati u procesu kupnje.
Kako unijeti kod za popust?
Unesite kod u polje za unos koda za popust izravno u svojoj košarici i kliknite "Primijeni".
Napomena: Prilikom unosa koda pazite da ne kopirate razmake prilikom kopiranja koda kupona i da ste osjetljivi na velika i mala slova prilikom unosa koda.
Također možete ukloniti kupon klikom na gumb "X" pored polja za unos kupona.
Važno: Prije upotrebe provjerite valjanost svog koda kupona i uvjete kupona kao što su minimalna cijena kupnje (= vrijednost robe koja je stvarno zadržana i plaćena), primjenjiva kategorija, isključeni proizvođači itd."
Kako kupovati?
Da biste izvršili narudžbu putem interneta, slijedite ove korake:
- Kliknite gumb ""Dodaj u košaricu"" na stranici proizvoda.
- Svoju osobnu košaricu možete pozvati pomoću ikone košarice u gornjem desnom kutu.
- Zatim imate mogućnost dovršiti narudžbu putem PayPal Expressa ili uobičajenog postupka narudžbe.
- Dovršite narudžbu klikom na gumb ""Nastavi na blagajnu"".
- Obično ćete potvrdu o primitku narudžbe primiti u roku od nekoliko minuta, najkasnije nakon 24 sata.
Gdje je moja potvrda narudžbe?
Potvrdu narudžbe primit ćete u roku od nekoliko sati nakon što izvršite narudžbu na adresu e-pošte koju ste naveli. Ako niste primili potvrdu, provjerite mapu neželjene pošte. Naša služba za korisnike rado će odgovoriti na sva vaša pitanja.
Kako mogu promijeniti svoju narudžbu?
Veliku važnost pridajemo brzoj obradi vaše narudžbe. Iz tog razloga obično nije moguće izvršiti promjene (npr. na adresi za dostavu ili dodavanjem proizvoda) na postojećoj narudžbi nakon što ste dovršili narudžbu.
Kako mogu dobiti račun?
Račun ćete dobiti nakon što narudžba bude poslana na adresu e-pošte koju ste naveli prilikom narudžbe.
Mogu li kasnije promijeniti način plaćanja?
Nije moguće kasnije promijeniti način plaćanja.
Gdje mogu pronaći svoj račun?
Račun ćete dobiti nakon što narudžba bude poslana na adresu e-pošte koju ste naveli prilikom narudžbe.
Kako mogu platiti?
U blagajni možete jednostavno odabrati između različitih načina plaćanja.
Kada će iznos biti terećen s mog bankovnog računa ako sam kupio artikl?
Terećenje ovisi o odabranoj metodi plaćanja. Ako plaćate putem PayPala, iznos će biti terećen odmah. Ako plaćate kreditnom karticom, iznos će biti terećen s vašeg računa po isporuci ili najkasnije nakon 28 dana.
Koliko novca ću dobiti natrag u povratu?
Ako iskoristite svoje pravo na povlačenje, morat ćete sami platiti troškove povratne dostave. Ako podnesete valjanu žalbu, Lampemesteren.hr će vam vratiti punu cijenu artikla, uključujući troškove dostave. Ako se povrat vrši bankovnim prijenosom, može potrajati do 30 dana.
Kako mogu dobiti svoj novac natrag?
Vratit ćemo vam novac čim primimo i obradimo vaš povrat. Imajte na umu da u razdobljima velikih gužvi našem odjelu za povrat može trebati 7-10 dana da obradi povrat.
Koliko dugo traje povrat nakon te točke ovisi o tome kako ste platili proizvod:
Kreditna/debitna kartica: 2-5 radnih dana nakon što obradimo vaš povrat.
PayPal: 2-5 radnih dana nakon što obradimo vaš povrat. Na PayPalovoj web stranici ili u aplikaciji možete odlučiti hoće li se povrat novca prenijeti na bankovni račun ili na vaš PayPal račun.
Bankovni prijenos: do 30 radnih dana nakon što obradimo vaš povrat. Na obrascu za povrat navedite sve relevantne brojeve računa, kodove za usmjeravanje itd.
Faktura: do 30 radnih dana nakon što obradimo vaš povrat. Ako ste naručili više artikala, plaćate samo one koje zadržite. Ako ste već platili račun, a povrat izvršite unutar 30 dana od preuzimanja, vratit ćemo iznos kupovine.
Što se događa ako se izvor svjetlosti pokvari?
Ako je riječ o svjetiljci s konvencionalnom utičnicom, žarulja se može zamijeniti. U slučaju svjetiljki s integriranim LED diodama, cijeli artikl mora biti zamijenjen.
Mogu li koristiti više vata nego što je napisano na utičnici?
Na utičnici i na pločici s nazivom lampe navedena je maksimalna potrošnja energije koja se ne smije prekoračiti. Ako je snaga previsoka, utičnica bi se u najgorem slučaju mogla rastopiti i tako postati mogući izvor požara.
Mora li se artikl sastaviti nakon isporuke?
Ovo ovisi o artiklu. Neka svjetla moraju biti rastavljena prilikom slanja zbog svoje veličine ili sigurnosti tijekom transporta. Upute za sastavljanje uvijek su priložene uz proizvode. One pružaju informacije o tome koji su koraci potrebni tijekom sastavljanja ili je li sastavljanje potrebno.
Kako mogu saznati je li proizvod u skladu s novim pravilima o energetskom označavanju?
Nova oznaka koristi se diljem Europe od 1. ožujka 2021. godine. Ali za lampe je počela kasnije — 1. rujna 2021. Do 1. ožujka 2023. godine, stare i nove oznake mogle su se koristiti istovremeno.
Kako pretvoriti stare energetske oznake u nove?
Učinkovitost svakog proizvoda sada se izračunava pomoću nove metode testiranja. Zato je stare i nove energetske klase teško usporediti.
Na primjer, sada je uključena i potrošnja energije vanjskog napajanja. To čini ukupnu učinkovitost nižom.
Koja je razlika između starih i novih energetskih oznaka za 2023. godinu?
Stare oznake koristile su ljestvicu od A++ (najučinkovitije) do E (najmanje učinkovito). To se temeljilo samo na količini energije koju proizvod koristi u kilovat-satima (kWh) po 1000 sati.
Nove oznake koriste ljestvicu od A (najučinkovitije) do G (najmanje učinkovito). To se temelji na novim energetskim klasama koje uključuju više faktora.
Nove oznake također prikazuju više informacija o lampi ili svjetlu: koliko je svijetla (lumen), boju svjetla (temperatura boje), vrstu utičnice i koliko energije koristi.
Na novim oznakama nalazi se i QR kod. Možete ga skenirati svojim telefonom kako biste otišli na Europsku bazu podataka za energetsko označavanje (EPREL). Tamo možete pronaći više detalja o svim modelima koji se prodaju u Europi. Proizvođači moraju registrirati svoje proizvode tamo.
Nove oznake koriste se za sve električne uređaje koji su prije imali stare oznake, poput lampi, svjetala, televizora, perilica rublja i hladnjaka.
Kako mogu iskoristiti svoj kod za popust?
- Stavite proizvod u svoju košaricu
- Idite u košaricu
- U 1. koraku vidjet ćete okvir u koji možete unijeti svoj kod za popust/darovnu karticu
- Unesite kod i kliknite na "Ažuriraj" da biste ga aktivirali
Što točno učiniti možete vidjeti u videu: